Thursday, May 22, 2014

Set Umrah dan Haji

Sebagai persediaan untuk menjaga kesihatan agar boleh menunaikan ibadah umrah dan haji dengan sempurna,Shaklee sediakan untuk anda atau sesiapa dikalangan ahli keluarga anda pakej istimewa haji, umrah & travel untuk kesihatan orang tersayang.

Set pakej haji dan umrah ini juga sesuai dibawa ketika anda melancong kemana-mana terutama melancong diluar negara. Kadang-kadang keadaan cuaca dan persekitaran menjadikan tubuh tidak selesa seperti sejuk, berjerebu, panas dan sebagainya. 

Kebiasaannya mereka yang ingin melancong ini membawa serba sedikit ubat ubatan semasa haji, umrah dan juga melancong seperti panadol, vitamin C, minyak angin dan sebagainya untuk memastikan ibadah umrah, haji dan percutian berjalan dengan lancar, sempurna dan juga bergembira.

Seperti kata pepatah, mencegah lebih baik dari merawat, anda digalakkan mengambil set haji, umrah & travel ini sebelum dan semasa menjalani ibadah haji, umrah dan juga melancong agar kesihatan anda berada ditahap optimum. Mesti tak nak masa menunaikan ibadah haji, umrah dan melancong tiba-tiba, rasa sakit kepala, sakit lutut, letih terlampau segala kan kan...
 
 
SET HAJI DAN UMRAH

Walaubagaimanapun, ingin ilah tegaskan di sini bahawa supplemen ini hanyalah usaha kita untuk memastikan kesihatan optimum sepanjang menunaikan ibadah di Tanah Suci. Namun, nikmat kesihatan (dan sakit) itu datangnya dari Yang Maha Esa, dan kepadaNYA lah kita bertawakal.. InsyaALLAH


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Nor Azilah Abu Osman
♥ sms/whatsApp: 012-4967714
♥ Fb: www.facebook.com/InshaAllahSIHAT sila klik LIKE utk info terkini

No comments: