Thursday, May 22, 2014

Set Family Wellness

Shaklee Family Wellness - Supplement seisi keluarga

Assalamualaikum... Kali ni Ilah nak share supplement untuk seisi keluarga..

Set Shaklee Family Wellness...

 

Set Shaklee Family Wellness



Set Shaklee Family Wellness ini memberikan nutrien yang berkhasiat untuk anda sekeluarga supaya kekal sihat dan bertenaga.

Apa yang terkandung dalam set ini:


1) Vitalea (with iron formula)

Merupakan multivitamin yang dilengkapi dengan 12 jenis vitamin dan 7 jenis galian yang diperlukan oleh tubuh. Mereka yang mengalami tekanan darah rendah akibat kekurangan zat besi adalah digalakkan mengambil 2 biji vitalea setiap hari untuk mengatasi masalah ini.

2) Vitamin C

Berfungsi memelihara kandungan antioksidan semulajadi dalam tubuh. Bertindak sebagai antioksidan yang penting dalam melindungi sel kulit daripada rosak dan melambatkan penuaan. Chewable Vitamin C Shaklee menguatkan tulang, gigi dan gusi yang sihat serta meningkatkan sistem imun tubuh. Sangat sesuai untuk orang sukar atau tidak suka makan pil atau tablet. Mengandungi rasa oren semulajadi yang sangat selamat untuk kanak-kanak dan orang dewasa. Yang penting ianya tidak mengandungi sebarang pewarna, perasa, pemanis ataupun pengawet tambahan. 1 biji Chewable Vita C Shaklee bersamaan 1/2 biji oren iaitu bersamaan 100mg.
Seperti yang semua tahu Vitamin C sangat bagus untuk menjaga kecantikan kulit dan awet muda.

3) B Complex

Mengandungi 8 kumpulan vitamin B untuk memenuhi keperluan badan. Bertindak sebagai penjana tenaga (melalui tindakbalas glukos) disamping memberi ketenangan kepada tubuh. Disebabkan itu, vitamin B merupakan vitamin paling utama dalam mengatasi kelesuan dan tekanan. Ia mempunyai elemen yang meningkatkan metabolisma, tenaga dan kesihatan otak serta membantu kulit wajah kelihatan berseri dan tidak kusam.

4) Energizing Soy Protein (ESP)

Membekalkan 14gram non-GMO protein berkualiti tinggi (dalam setiap hidangan) yangmengandungi semua asid amino yang diperlukan oleh tubuh bagi mengekalkan tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh. Ia membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis vitamin B yang diperlukan tubuh dan separuh daripada jumlah keperluan kalsium harian, serta membantu membina dan perbaiki tisu badan yang rosak.

Kebaikan set ini :

1) Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
2) Membantu anda merasa lebih bertenaga
3) Menguatkan sistem imun anda
4) Membekalkan khasiat untuk kulit rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat.

Pastinya kita inginkan yang terbaik buat keluarga. Tiada apa yang lebih berharga selain dari melihat orang2 tersayang sentiasa sihat, ceria dan bertenaga.
 
Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
Nor Azilah Abu Osman
♥ sms/whatsApp: 012-4967714
♥ Fb: www.facebook.com/InshaAllahSIHAT sila klik LIKE utk info terkini

No comments: